Music

RULES
1.Do NOT ASK FOR MODS THAT ARE NOT FOR DOWNLOAD!
2.Do NOT ADVERTISE OR BAN!
3.Do NOT SAY ANY NEGATIVE COMMENT OR BAN!
4.English or Japanese only when you comment, no foreign language.

Few simple rules read it

2011年2月16日水曜日

GTA SA ブラック★ロックシューター skin V2

2nd ver. のクロちゃんおSAにコンヴァートしました。このPed Moddingわけっこうむずかしかたです。けっこバグがありましたがどーにかなおせました。とまだUVマッピングわほとんどかんせいしていません。それとこのクロちゃんわMMDからコンヴァートしました。とダウンロードわありませんので、あまりしつこくMSNやSkypeできかないでください。土屋圭市のPed Modとおなじことです。

Ive done 2nd ver. of Kuro-chan to SA. this Ped modding was really hard because it had lot of bugs and stuffs. and i havent completed the UV mapping for sum polys but i'll do it later. and i also converted Kuro chan skin from MMD. and of course theres no download for it so dont ask for it on MSN or Skype. this goes same with Tsuchiya Keiichi skin mod.



0 件のコメント: