Music

RULES
1.Do NOT ASK FOR MODS THAT ARE NOT FOR DOWNLOAD!
2.Do NOT ADVERTISE OR BAN!
3.Do NOT SAY ANY NEGATIVE COMMENT OR BAN!
4.English or Japanese only when you comment, no foreign language.

Few simple rules read it

2011年9月12日月曜日

GTA SA Shift 2 Speedhunters GTR2000 download

hey guys, Heres a release i made since not all the guys doesn't have a decent car from Shift 2 to SA. But though I converted the NFS Shift 2 Speedhunters GTR and made it into SA. Well since i was bored today, I just made it for fun. so enjoy but dont rape em.

よー,きょうこの車をリリースしました。まーあまりShift2のイー車がGTAにはないので、ぼくがSpeedhuntersのGTRをSAにコンヴァートしました。きょうけっこうあつくてひまでしたから、ダウンロードにだしました。いちよエデットしたかったらMSNかSkypeにれんらくください





0 件のコメント: