Music

RULES
1.Do NOT ASK FOR MODS THAT ARE NOT FOR DOWNLOAD!
2.Do NOT ADVERTISE OR BAN!
3.Do NOT SAY ANY NEGATIVE COMMENT OR BAN!
4.English or Japanese only when you comment, no foreign language.

Few simple rules read it

2012年12月29日土曜日

2012 SAMP D1GP Event

So yeah yesterday, I was at the Japanese D1GP event this event is same, all about what D1GP has. It was really fun and exceeded over 30 players. I recorded and left at the middle since I was sleepy but I got most part. It was really fun, here is the screenshot of the event. I'll post video soon

きのう、日本のD1GPイベントさんかしました。ほとんどアメリカのイベントとちがい、ことしあったOdaiba D1GPとにたようなイベントでした。まー自分は2回めでしっぱいしましたが。それでもほかのさんかしゃのドリフトをみました。ねむかったのでとちゅうで出ましたけど。ことしで楽しいイベントでした。 どうがはちょっとあとにだします。






0 件のコメント: