Music

RULES
1.Do NOT ASK FOR MODS THAT ARE NOT FOR DOWNLOAD!
2.Do NOT ADVERTISE OR BAN!
3.Do NOT SAY ANY NEGATIVE COMMENT OR BAN!
4.English or Japanese only when you comment, no foreign language.

Few simple rules read it

2015年3月17日火曜日

Battlefield Hardline HK51, Stakeout-37, .300 Knockout





2 件のコメント:

Mamas Dheif さんのコメント...

ハロー。私の名前はジョンです。私はインドネシアから来ています。私は本当にあなたが仕事を賞賛します。私は、武器の改造をrequesのことはできますか?武器の名前は、SS-2 v1のPT Pindadです。彼は世界で試合を撮影8回獲得していた武器です。最後の試合はオーストラリアにいました。

Yohsuke (陽介) さんのコメント...

すみませんが、リクエストは受け入れて居ません。ほかの人にお聞きください
sorry but I don't take requests. Please try asking someone else